(032)23-7777-6
(098)38-0-5959
(066)56-0-5755
Консультант online
технології майбутнього доступні зараз...

Комп'ютерна фірма Ідеал - сервіс комп'ютерної техніки у Львові

Ми пропонуємо якісний ремонт комп'ютерів, ремонт ноутбуків, заміну матриць. Прошиваємо планшети, смартфони, ремонтуємо прошивки електронних книжок. Здійснюємо чистку ноутбука, заміну термопасти у Львові.

Адреси головних сервісних центрів відомих брендів у Львові:

Сервісний центр Адреса Телефон
Sony Стороженка, 12 294-98-05
Panasonic Стороженка, 12 294-98-05
Philips Стороженка, 12 294-98-05
Samsung Євгена Коновальця, 105 297-07-13
Lenovo (IBM) О. Степанівни, 45 232-52-19
Lg Коновальца, 105 233-62-61
Toshiba Коновальца, 105 233-62-61
Asus Левандівська, 12 244-04-30
MSI Левандівська, 12 244-04-30
APC Левандівська, 12 244-04-30
Mustek Левандівська, 12 244-04-30
HP Левандівська, 12 244-04-30
Canon Левандівська, 12 244-04-30
Epson Левандівська, 12 244-04-30
PowerCom Левандівська, 12 244-04-30
Olimpus Козельницька, 4 297-28-86
Sven Винниченка, 30 297-55-88
D-Link Героїв УПА, 73 корпус 10 239-35-02
Fujitsu-Siemens Левандівська, 12 244-04-30
Xerox Левандівська, 12 244-04-30
Acer Яцькова, 25 240-36-76
Dell Яцькова, 25 240-36-76
BenQ Чорновола, 95 240-78-45
Fujifilm Стороженка, 32 233-62-52
Globex Наливайка, 14 244-56-77
Tenex Чорновола, 95 240-78-45
Impression Computers Яцькова, 25 240-36-76

 

Для професіоналів (знаходження дефектів обладнання):

Тестування пам'яті (образ) MemTest86
Тестування вінчестера (образ) Mhdd
Тестування відеокарт nVidia та AMD ATI (стрес-тест) FurMark
Загальне тестування відеокарт 3DMark

Гарантійні зобов’язання (умови здійснення гарантійної підтримки)

Гарантійні зобов’язання не передбачають виконання установки виробів та налаштування програмного забезпечення на базі Клієнта, якщо це не передбачено спеціальною угодою.

Умови прийому комплектуючих на гарантійний ремонт:

  • Наявність документу, який підтверджує покупку товару з підписом Клієнта
  • Відповідність серійного номера
  • Повна комплектація виробу (документація, драйвери, упаковка, шнури комутації)
  • Дані особи, що повертає виріб
  • Чіткий опис ознак та проявів несправностей (операційна система (ОС), повідомлення про помилку, що видає ОС, час та частота появи помилки, дії, що приводять до виникнення помилки і т.д.)
  • Ремонт виробу буде полягати у виправленні описаних несправностей. Несумісність виробу з устаткуванням Клієнта не означає його несправність.

По гарантійним зобов'занням не приймаються вироби:

  • У яких вийшов термін гарантії
  • У яких відсутні наклейки (документ на товар)
  • У яких відсутній серійний номер, номер партії та інші дані, що робить неможливим визначення того, що даний виріб реалізовано фірмою
  • У яких виявлено спробу відкривання чи ремонту
  • У разі порушення Клієнтом правил їх експлуатації, при виявленні механічних пошкоджень, термічних або зовнішніх пошкоджень, сторонніх предметів у внутрішніх частинах виробу (в тому числі комах, уламків CD-дисків та ін.), попадання води чи інших агресивних речовин, несанкціонованого модифікування виробу або гарантійної наклейки.

Гарантійна підтримка не розповсюджується на:

  • Встановлення/переустановлення ОС та програмного забезпечення
  • Інсталяцію та настройку додаткового програмного забезпечення
  • Перевірку дискового простору за допомогою антивірусних програм
  • Чистку, змазку, перевірку (принтер, монітор, системний блок, мишка, клавіатура)
  • Витратні матеріали, друкуючі головки принтерів, картріжді всіх типів принтерів, акумуляторні батареї
  • Несправності викликані стихійним лихом
  • Несправності, що виникли при несправному підключенні до мережі та при перевищенні відхилення напруги від номінальної в діапазоні -33В та +22В
  • На CD-ROM, CD-RW, DVD-ROM, CDRW+DVD, DVD+/-RW із слідами внутрішнього розриву компакт-диска або механічних дій (сторонні предмети в середині, сліди самостійного ремонту і т.п.)
  • У випадку непрацездатності виробу по вині споживача (некоректна настройка параметрів, неправильне встановлення пристрою і т.д.) або невідповідності опису помилок до реального стану, споживач сплачує вартість тестування та настройки згідно встановлених тарифів
  • У разі неможливості ремонту та відсутності нового виробу заміна проводиться на аналогічний за домовленістю

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари придбані в магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався
  • якщо збережено його товарний вид
  • споживчі властивості, пломби, ярлики
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не можна! Так само мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати, оригінал чека та гарантійного талона, для повернення коштів.

Аксесуари - поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Посилання на Закон України «Про захист прав споживачів»